گروه غرفه سازی و دکوراسیون داخلی بلوط

غرفه سازی ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل ، اداری ، تجاری ف نمایشگاهی ، بازسازی

گروه غرفه سازی و دکوراسیون داخلی بلوط

غرفه سازی ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل ، اداری ، تجاری ف نمایشگاهی ، بازسازی

  • ۰
  • ۰

گروه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی بلوط

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

بلوط توانایی به اجرا درآوردن تمام رویاهای شما را دارد

غرفه نمایشگاهی باید نمادی از ماهیت و ارزش پیشنهادی یک سازمان باشد. افرادی که از غرفه بازدید می‌کنند، باید در یک فرصت محدود تجربه جدیدی از محصولات شرکت به دست بیاورند. این موضوع نیازمند یک نگاه متفاوت به غرفه سازی است. غرفه‌ساز باید هر جزء غرفه را در ارتباط با هدف کلی آن طراحی و پیاده‌سازی نماید .

 

شرکت بلوط برای هر مشتری یک راه حل منحصر به فرد و متناسب با نیازها و ترجیحات او ارائه میدهد و غرفه را به ابزاری برای نمایش تمایز و برتری محصولات شرکت تبدیل می‌سازد .

 

غرفه سازی نمایشگاه ابزار قدرتمندی است، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیتها و تکنیک های فروش. به کلامی دیگر،غرفه سازی نمایشگاه یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است .

غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ای است که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصت های فروش محصولات و خدمات استفاده می کند .

ماندگاری غرفه در ذهن بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است. در نتیجه بسیاری از شرکتها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند. تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، میزان ماندگاری در ذهن را نمایش می دهد .

ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود .

وقتی با ذوق وطبع هنری به غرفه سازی وغرفه نگاه کنیم خارج از تمام ضوابط و شنیده ها و با تمام فشاری که غرفه ساز تحمل می کند باید گفت که :" غرفه سازی نهایت هنر است " که در آن غرفه ساز تنها با یک ایده و تلفیقی از احساس و تکنیک و مواد خام سازه ای خلق می کند که همچون زندگی ما عمری کوتاه اما پر از زیبایی دارد .

 

 

تماس با شرکت :

آدرس شرکت بلوط : پاسداران -سه راه ضرابخانه -کوچه اکرمی (کوکب) پلاک 12-طبقه 4-واحد 26

شماره تماس : 22875426-22869074 

www.balootco.ir  : web site

balootgroup@gmail.com : Email

https://www.instagram.com/balootco/ : instagram

https://telegram.me/balootco_ir :  1 Telegram

https://telegram.me/Baloot_ir : 2 Telegram

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون,فروشگاه,غرفه,نمایشگاه,بلوط,طراحی,غرفه سازی,نمایشگاه,نمایشگاه بین المللی,طراحی داخلی,دکوراسیون اداری, غرفه نمایشگاهی,دکوراسیون تجاری,دکوراسیون نمایشگاهی,دکوراسیون داخلی منزل,غرفه های ماکسیما,غرفه های نمایشگاهی,baloot,balootco,بازسازی,پارکت,لوازم نمایشگاهی,کانتر نمایشگاهی,غرفه مدرن,غرفه های مینیمال,غرفه پرتابل,غرفه ساده,کاغذ دیواری,معماری ,دکوراسیون بلوط,

اجرای پارتیشن, طراحی فضای داخلی, میز کنفرانس, انواع میز مدیریتی, میز کارشناسی, میز کارمندی, کانتر منشی,

فایل 4 کشو, میز گروهی, فروش پارکت, فروش پارکت لمینت, اجاره میز و صندلی نمایشگاهی,

expo  , design ,exhibitiondesign

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی